top of page

مژده برای شهریان عزیز ولایت هرات

هموطنان عزیز ونهایت محترم و شهروندان شریف ولایت هرات !

مسرت داریم که به اطلاع شما برسانیم که وسایل و تجهیزات موسسه خیریه علوی وارد کشور شده است، ان

مژده برای شهریان عزیز ولایت هرات

شاالله به زودی شما شاهد توزیع این وسایل خواهید بود، باید خاطر نشان ساخته شود که وسایل و تجهیزات موسسه خیریه علوی به آنعده نهاد ها و ادارات توزیع خواهد شد که از قبل در لست الویت های این موسسه قرار گرفته و توسط تیم تخنیکی این موسسه ارزیابی شده و با مسئولین آنها تفاهم صورت گرفته است.

موسسه خیریه علوی مطابق به پلان از قبل تعین شده مواد متذکره را به بخش های چون معارف، صحت و معلولین و معیوبین در نظر گرفته است که هدیه خواهد نمود.

در سال تعلیمی پیش رو موسسۀ خیریۀ علوی افتخار دارد که سه لیسه را در سطح شهر هرات تحت پوشش قرار داده و از نظر تجهیزات اداری و صنفی از قبیل میز و چوکی اداری، میز و چوکی برای شاگردان عزیز اتاق کمپیوتر مجهز با تمام امکانات تا حدودی تجهیز نماید.

همچنان موسسۀ خیرۀ عُلوی برای شفاخانه شش صد و پنجاه بستری حوزه وی ولایت هرات نیز تجهیزات مُدرن و استندردی را در نظر دارد تا از این حیث برای هموطنان عزیز مان رفاهیت هر چه تمام تر را به ارمغان آورده باشیم.

قابل ذکر است که موسسۀ خریۀ عُلوی با در نظر داشت نیاز های معلولین و معیوبین عزیز این قشر آسیب پذیر جامعه را نیز از یاد نبرده برای معلولین عزیز و نهایت گرامی هدایا و تحایفی چون ولچیر، عصا، واکر و قطعات لازم برای رفاهیت شان را در نظر گرفته است.

موسسۀ خیریۀ عُلوی هچنان تعدادی از نهاد های تازه تاسیس و نو پا را همکاری ها اندک خواهد نمود تا کمکی باشد برای نهاد های تازه تاسیس که نیاز شدید به این همکاری ها دارند.





تازه تبن ها 
  • Facebook Black Square
  • Twitter Black Square
  • Google+ Black Square
bottom of page